lørdag 16. august 2008

Ferdig..?

Nå er jeg på ansgar og det er GØY!!! Her kommer et kort sammendrag (iden grad noe som jeg forteller kan være kort) av ansgar så langt:

Fredag reiste jeg, mor og far nedover i bilen full av baggasje. Dette er min utsikt på venstre side av bilen. Like trist hver gang det kom noe spennende som mor eller far kommenterte på venstre side. hm..

Is måtte også til :)Når vi kom frem til idylliske Hånes fikk jeg nøkkel og rom. Det såg bedre ut enn jeg hadde husket. Etter noen timer med hard jobbing ser rommet mitt faktisk ganske fint ut. Det kommer bilder senere. Jeg og far var på butikken å handlet mat for hans penger, og det var veldig kjekt og god-far-ete å spandere det på meg syns jeg. Det var myye! Etter maten var fint på plass i resten av skapplassen min var vi i Kristiansand og spiste på kinaresturant. GODT!! (og enda bedre når jeg blir spandert på :D:)
Her er noen flotte bilder av mot og far på kinaresturanten. Heldigvis var det ikke så mange der når vi tok disse bildene.

Etter dette sa vi hadet, og jeg merket at jeg kommer virkelig til å savne mor og far. Og at de kommer til å savne meg ;) Fredagskveld gikk til navnepugging, insektsfanging (spesielt møll. Visste du at viss vi tar av noe av tryllestøvet til møllen får den ikke til å fly? ), stryking av duk (stolt!) og etterhvert sliting med å sovne. Men det gikk til slutt!

Lørdagen (idag) var jeg å spiste frokost hos Tarja og deretter reiste vi til Kristiansand med buss for å møte mammaen til Tarja. Vi handla en del småting som var veldig greie å få i orden og deretter spiste vi (ble spandert på) på peppes. Etter vi deretter kom hjem skjedde alt rett etter hverandre. Grilling med alle, møte (inkl. konsert med fjorårets gospel choir.. wii!), kaker og kaffe (og saft ) og deretter traff vi hverandre for å samles klassevis. Dette var virkelig inspirerende!! Vi satt i den nye dansesalen og snakket mye om dansingen og hvordan det ble lagt opp. Og jeg har lært et nytt ord!! Å være lemster. (tror det var det) Gjett hva det betyr da??

Nå på slutten var vi en hel jentegjeng som var å såg hverandres rom, det var knallgøy! Og så var vi på stranden og deretter byttet vi mobilnr vi imellom. De var kanonkoselige folk så jeg gleder meg til å bli bedre kjent med! Mange av dem skal gå i klasse med meg :)

Og imorgen tidlig kl hall 11 skal vi møtes utenfor svømmebassenget for joggetur :D Er FAKTISK gira på jogging, jeeei! wish me luck!

2 kommentarer:

Cathrin sa...

lemster=støl???

Solfrid sa...

mhm:P gangspærr. syns d va kjempeløje :P