mandag 11. august 2008

sommerfugler kommer ikke av seg selv

Nå er det 3 og en halv dag igjen, og jeg har ennå ikke klart finne ord på følelsene mine for dette. Men en ting er iallefall sikkert: det er formering for full gass av sommerfugler i magen! er spent, glad, trist, redd, forventningsfull, engasjert, stressa... pluss pluss pluss :) Lurer på om sommerfuglene i magen har forskjellige roller, hvor en sommerfugl er stressa, en er glad osv.. tenkt på det noen gang?;) *gruble gruble*

Nå er iallefall alle klærne mine snart vaskt, og kjøkkentingene mine er pakkt i esker (se bilde: two to go, one to stay). Er snart ferdig!


Jeg har også sjekket semesterplanen for ansgar å funnet ut at jeg skal til new york allerede i november!!!! 10 dager i new york. Om 2 mnd, 3 uker og 4 dager er jeg på vei til New York med danseklassen!! wiii! Blir knall!



(Jeg begynte bare å tenke på en ting: tenk deg å ha oppkjøring i denne byen! Da vet jeg iallefall om ei som hadde strøket med glans!)

Ingen kommentarer: