søndag 24. august 2008

Weekend gjør ting eeeenda bedre!

Fra onsdag til fredag var vi på weekend til Vegårdhei(m?). Det var lagt opp som bli-kjent-tur, og jeg kjente jeg var veldig skeptisk før vi reiste pga at det sikkert også var lagt opp til teambuilding... og det er litt skummelt.. Når vi kom der var ble hele greia bare så sinnsykt kjekt:) Ble enda bedre kjent, fikk gratis mat (!!), fikk vepsestikk (noen var snille å blåste og satt plaster på:P), hadde fantastiske møter (spesielt onsdagen av siri iversen) og selvfølgelig var det teambulding på torsdagen. Men det var KONGE!! Det kjekkeste var å stå på line, jeg vurderer helt særiøst å skaffe meg en line å starte å øve!

Det jeg også har begynt å tenke mye på det siste er Ef.6. 11-12. Og dette med Guds ord.. Guds ord er det eneste våpen som er nevnt, og jeg tenker at vi derfor skal bruke Guds ord som det eneste å forsvare Gud på. Derfor håper jeg folk kan være med å be for motivasjon til å lese bibelen og være like engasjert i lesinga som nå. Vi har et leseprogram som gjør at vi skal lese hele bibelen iløpet av året, og det vil bli åpent for spørsmål til lærer og undervisning i det vi leser. Til nå /etter to dager lesing) har jeg to A4ark fulle av spørsmål og tanker. Dette har virkelig komt meg på hjertet!! Gleder meg til å kunne mer.

Nå skal jeg spise betasuppe som står på kok, og deretter på tur med Tarja. Ikveld skal vi på Salem for første gang. Blir kjekt:) Snakkes

Btw: Jeg har lært et nytt ord; Snøss. Vet du hva det betyr?

1 kommentar:

Hanna sa...

Plassen hette Vegårshei, mens leirstede hette Vegårtun :) (bare siden du lurte)