tirsdag 19. august 2008

..Gå!!!!

Nå er vi igang!! Ble ikke så mye av den joggeturen er jeg redd.. men jeg har ALIKEVEL klarte å bli lemster i bena.. For mye vollyball og for mye.. hm.. hva skal jeg kalle det.. De som kjenner meg vet at viss jeg blir litt for gira hopper jeg rundt som en gal.. Jeg kan bare si at jeg har vært supergira siden jeg kom hit.. trenger nok ikke å si mer..
Så det som har skjedd siden sist er at internett klikka, så derfor har jeg ikke fått sjekket facebook på 2 DAGER!!!! KRIIIIIISE!! Men nå er jeg nå her igjen:) Igår hadde vi første korøvelse med ansgar bibel choir. Og det var ubeskrivelig konge!!! WOW!
Idag har vi danset for første gang. Vi er faktisk 20 jenter og 1 gutt i klassen i år. Og dansesalen (den heeelt nye med gulv helt likt som på operaen) rommer bare max 12. Så derfor skulle vi dele i to grupper; nybegynnere og viderekommende. Vi lærte en korografi, Spennende. Dansen idag var også kjempekjekk!! Gleder meg til fortsettelsen!
Mange kjekke folk er det også her, skjer noe heeele veien:) Igår f.eks ble vi høye på vitaminbjørner.. haha.. jeg fikk bare 3 fordi jeg var så gira fra før.. men det var en som spiste minst 10 stk..!! (man skal ta en til dagen..)
Fra onsdag til fredag denne uken skal vi på bli-kjent-tur og det blir nok veldig kjekt. Har hørt noen rykter om teambulding, og det er jeg ikke fullt så gira på.. litt skummelt..

Jaja...fortsettelse følger. Nå er jeg iallefall igang. Og fra og med neste uke er det fullt kjør!

2 kommentarer:

Linda sa...

Hei!! Kjempekjekt å lesa på bloggen din! Fortsett me å skriva :D Det e bra at du kose deg :) Fytti så tiå går, e jo allerede ei uga siden du reiste!

Solfrid sa...

mhm! i know! tiå fyge.. føle eg har vært her kjempelenge eg nå:P så mye så skjer å sånn :) e alt bra jemma?